Τους δουλεύει όλους ο Χιου - Ξου - Ντάλας!

Όσο υπάρχει ποδόσφαιρο στην Ελλάδα το πρώτο που θα παίζει είναι η διαιτησία. Αυτή είναι η μαύρη αλήθεια. Δεν υπάρχει ποδόσφαιρο, δεν υπάρχει πρωτάθλημα. Κι αν υπάρχουν είναι μόνο για ένα λόγο. Για να δικαιολογούν την ανάγκη να τα βάζουν με τη διαιτησία. Δικαίως, αδίκως, άσχετο.
γράφει ο αποδυτηριάκιας
Φέρανε ξένο αρχιδιαιτητή. Φοβερά πράγματα. Σα να φέρανε ξένο πρωθυπουργό. Ξένο πρόεδρο του Αρείου Πάγου. Και ο άνθρωπος τους κάνει πλάκα. Πολύ καλώς κάνει. Κι εγώ να ήμουν στη θέση του έτσι θα ξηγιόμουν. 
Δεν έχει ξαναγίνει. Το ελληνικό πρωτάθλημα είναι ένα από τα χειρώτερα στην Ευρώπη. Ίσως το χειρότερο στη Δυτική Ευρώπη. Και ο Σκωτσέζος αρχιδιαιτητής, που λίγοι θυμούνται πως έχει αναλάβει καθήκοντα, είπε στους προέδρους, στους εκπροσώπους των ΠΑΕ: Έχετε ένα από τα καλύτερα πρωταθλήματα της Ευρώπης. Η χοντρή πλάκα.
Φοβερά πράγματα. Σα να είπε η Μέρκελ στον Σαμαρά: “Θέλεις κούρεμα στα δάνεια; Καλά, μαλάκας είσαι, ρε Αντώνη! Δεν μου χρωστάτε τίποτα. Πού τα βρήκες τα κερατιάτικα, σταμάτα αυτό το παραμύθι που πουλάς στην Ελλάδα και τον κοσμάκη τον έχεις ψοφήσει στους φόρους και τα χαράτσια”.
Έτσι που λες. Ανεβασμένο πρωτάθλημα έχετε, είπε ο Χιου Ντάλας και η διαιτησία πάει καλά, κι εγώ έχω το κουμάντο, εγώ ορίζω τους διαιτητές. Άρα, αυτά που λέει ο Μπέος, ότι ο Σκωτσέζος είναι μαϊμού αρχιδιαιτητής, διακοσμητικό στοιχείο, δεν στέκουν.
Παρακάτω. Δεν υπάρχει παρακάτω. Αυτό που είπαμε. Αυτή η αρρώστεια, αυτή η σύφιλη με την διαιτησία δεν αλλάζει με τίποτα. Ένα λόγο έχει το πρωτάθλημα στην Ελλάδα. Να τα βάζουμε με την διαιτησία. Αυτή η βιόλα δεν αλλάζει με τίποτα.